Saturday, April 4, 2009

::. Jom Balik Kampung .::

Salam....

HAri nie...Husna nak gi balik kampung.
Balik kampung Tok dan Tok wan kat Ipoh!
Huis...Lama dah Husna tak balik kampung tok dan tok wan!
Coz, tok dan tok wan selalu datang KL kan....


Ini Station keretapi KL Central

Yang paling bestnya..
Kali nie...Husna balik kampung naik keretapi...
tun.....tunnnnnnn

Ini GAmbar keretapi....

Tiket dah pun ayah beli pada Isnin yang lepas...
Husna dah tak sabar nie...
So...PAda kawan2 ummi yang nak balik kampung hari nie...
Selamat memandu dan berhati2 di jalan raya.
JAdi ler pemandu berwibawa...
hehehe....

Ini ler gambar Station Keretapi Ipoh...

Tiket kami pada pukul 2.30ptg dan dijangka tiba di Ipoh pada 5.30 ptg...

Bye...Jumpa lagi....

3 kali peluk cium untuk Husna:

zieha on April 4, 2009 at 12:01 PM said...

sonoknya husna naik ketapi..:)auntie sendiri pun tak penah naik ketapi sepanjang hidup auntie..naik LRT, MONORAIL..penah lah..heheheh..:)tok wan ternanti2 tu kat pintu.

zureen @ mama on April 4, 2009 at 9:59 PM said...

Zureen pun dah lama tak naik keretapi since habis Tingkatan 5( tapi dulu naik gerabak kelas 3 jer..sempit sgt,mcm sardin)

Liana on April 6, 2009 at 10:08 AM said...

Zieha,

Husna pun first time naik nie...hehehe...LAin kali nak cuba pulak monoril dan LRT!

Zureen,

Kami naik kelas 2 jer...Itupun dah RM 22 tau! Sempit gak!

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez