Friday, April 10, 2009

::. Hutang o...Hutang..::


Salam,
huhuhu...Semakin di simpan, semakin banyak pulak!
Pada kekawan yang memberi tu, sabo yer...
Kekadang ummi tak sempat nak buat...
So...harap2 pada MamaManja...Selamat membaca yer...
Tq yer Mama...
hehehe...
Layannnnnnnnnnn....

:::::::::::::::::::::::::::::

1.Letakkan gambar profile anda




2.Terangkan apa maksud gambar itu

Ini ler Buah hati pengarang jantung ummi.


3.Kenapa pilih atau letak gambar itu?

Ummi suka tengok Husna gelak. Husna buka orang yang jenis suka gelak tau! Bila dah setahun nie baru ler pandai gelak2 Kalo dulu, huhuhu....Tak layan ler gelak2. Serius jer... :)


4.Tag 5 lagi blogger

Adoi...Siapa ler mangsa nie yek!

1. Kak Norlie

2.

3.

4.

5.


Ummi hanya letak 1 jer tu... So, sesiapa sahaja yang nak ambil silakan ler... TAG nie pun mudah dan santai jer kan...

So, selamat menjawab yer....
Kat atas tu ada Awards, so jangan lupa ambil yer...

2 kali peluk cium untuk Husna:

Mamamanja on April 10, 2009 at 6:58 PM said...

haaaaaaaaa bagus3 udah buat pun

Liana on April 11, 2009 at 9:50 AM said...

hehehe... MM, sori yer...lambat buat...

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez