Tuesday, April 21, 2009

::. Apa Ummi nie!.::

Salam,
Sebelum ini ummi ada cerita pasal muka HUsna berbiji kan.
So, 'mama' kat Taska Husna suruh ummi letak bedak sejuk.
Ummi pun letaklah...
Mula lah operasi membedak untuk anak kesayangan
hehehe...Jom tengok muka budak tu!!!

Kualiti gambar agak kurang menarik ler....
Al-maklum...ler...hehehe....
Masa ummi sapukan bedak sejuk nie...diam jer budak tu!
Dia tengok jer apa yg ummi buat!
Harap2 baik ler muka anak ummi nie...
Mungkin faktor cuaca yang panas nie yg menyebabkan muka dia gatal2...huhuhu
Ni ler rupanya dari pandangan depan....
Hai...aunty2...cantik tak saya?
hehehe....
Tu, dia tengak sibuk main dengan tin susu dia tu!
Ada ke tin yg kecil tu dia sibuk nak panjat!
siap letak kaki sebelah kat atas tin dia tu!
Kalo ummi tak bagi...menangis!
Sekali jatuh! hua....melalak tak ingat punya!
Biru kepala! his...his....

15 kali peluk cium untuk Husna:

Noy on April 21, 2009 at 10:16 AM said...

ni sama kes mcm darwish main susu tin..nak sgt berdiri atas tin,sekali gedebukkk...marah noy kat hubby..

cintaKusayangMu on April 21, 2009 at 12:25 PM said...

alahai..ksianye husna..immu dia main2kn dia....conteng muka dia ngn bedak ye..nk kena babap ni ummi kn...heheh..

kak, x try pki kn dia bedak amnesia tu ke??qis dh prnh rasa dh kena llergy ni..kita yg tua ni pn xthn..ni kn bdk kecik..ksian husna...
cpt sembuh ye syg...

noreen-bulan on April 21, 2009 at 3:04 PM said...

dh nmpk paki mask lak...
huhuhuhu....
reen pakai krim jer...beli kat kedai ubat cina..mmg elok...sehari dh hilang....kalo pakai bedak nie....nnt kat bintik2 jd putih....
skang nie musim tak menentu....damia pun kena tu yg reen sapu krim tu...mmg elok krim tu..try la...

Liana on April 21, 2009 at 3:07 PM said...

tu ler suka beno kat tin susu tu! Pada hal tu...punya ler banyak permainan ummi dia beli...tin susu gak dia cari! huhuhu

Mummy Qis,
hehehe...tu ler...akak pun teringat nak cari bedak ubat tu! Tapi tak sempat nak gi farmasi ler...

Noreen,
Krim apa tu? Apa nama dia yer...

~Atie+Farid~ on April 21, 2009 at 3:58 PM said...

kekekekeke.......comey jek bebudak pakai bedak sejuk......hehehehehe

Liana on April 21, 2009 at 5:55 PM said...

hahaha...Ko tau tak Atie.. Kejap jer bedak tu... Tak sampai 1 jam dah tak de bekas pun! his..his...

kakchik on April 21, 2009 at 9:16 PM said...

amboi ummi... bagus la tu... didik anak jaga kecantikan sejak kecik lagi. teringat zaman kecik dulu, ummi kakchik selalu pakaikan bedak sejuk kat muka ni.

Jiey^Mien on April 22, 2009 at 12:05 AM said...

Alahai.. Comelnyaaaaa..=D

Mamamanja on April 22, 2009 at 12:12 AM said...

bedak sejuk sedap jerk kat muka

Liana on April 22, 2009 at 8:41 AM said...

kak Chik,
ummi tak sampai hati tengok kulit dia kasar jer..Husna alergik! tp Ummi tak tau apa yg dia alah!

Jiey,
hehehe...comel yer...hahaha.

MM,
tu yg dia diam jer...agaknya sedap kot bila bedak tu bubuh kat muka dia! :)

zureen @ mama on April 22, 2009 at 9:07 AM said...

Budak2 kalau bubuh bedak camtu still cute..
Zureen suke bau bedak bayi ..wangi.

zai@umiaiman on April 22, 2009 at 3:01 PM said...

bedak sejuk ni baik , dapat redakan kepanasan..

Liana on April 22, 2009 at 3:33 PM said...

zureen....
hehehe...Ayah dia kata, apa lah ummi nie.Ummi dera Husna yer...HAhaha...

Zai,
Tu ler mama kat Taska dia yang suruh wat gitu!

rosmona on April 23, 2009 at 5:06 PM said...

sian husna. ummi ni dera...

Liana on April 24, 2009 at 12:33 AM said...

mona, hahaha...

 

ini belog ummi & husna Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez